Dobra energia się opłaca!
W naszej firmie zorganizowaliśmy konkurs na najlepszy pomysł na kampanię promującą oszczędzanie energii. Szukaliśmy prostych, kreatywnych i realnych do wdrożenia rozwiązań, które pomogą nam działać oszczędniej i bardziej ekologicznie
Cel był jasny: niższe rachunki, mądrzejsze nawyki, wspólna odpowiedzialność.
Z radością ogłaszamy zwycięzców konkursu:
- Miejsce III Beata Wojewoda-Owczarczak (WAM) za ciekawą i przystępną koncepcję zmian ph. „Wampiry energii”.
- Miejsce II Jarosław Kucherenko (Produkcja) za nieszablonową i humorystyczną koncepcję zmian ph. „Kij i marchewka”.
- Miejsce I Marek Urbanowicz (WHZ) za przemyślaną i spójną koncepcję zmian ph. „Razem oszczędzamy, razem zyskujemy”.



To, co zwróciło uwagę w zwycięskim pomyśle to kompleksowość i przemyślane, realne do wdrożenia działania, takie jak listwy zasilające z wyłącznikiem, regulacja ogrzewania czy promocja ładowania baterii w ciągu dnia.
Gratulujemy pomysłowości i zaangażowania!
Dzięki Wam mamy nie tylko oszczędności, ale też świadomy zespół, który realnie wpływa na firmę i środowisko.

